توسعه سیماتک ایرانیان

معرفی محصولات وتجهیزات اتوماسیون صنعتی زیمنس

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

نرم افزار لوگو زیمنس

نرم افزار لوگو زیمنس SIMATEC نرم افزاریست که به شما امکان مشاهده و دسترسی سریع به اطلاعات کامل نرم افزار لوگو زیمنس را می دهد .

نرم افزار لوگو زیمنس دارای دو مدل با صفحه نمایش و بدون صفحه نمایش هستند. مدل های با صفحه نمایش دارای 6 خط برنامه با 20 کاراکتر در هر خط و 3 رنگ پس زمینه است و از طریق اترنت متصل می شوند. چهار کلید عملکردی روی آن اجازه ی نظارت و عملیات بسیار کارآمد را می دهد. به منظور درخواست های بیشتر می توان از پنل SIMATIC HMI استفاده کرد. نرم افزار لوگو زیمنس مدل های جدید دارای 6 خط با 16 کاراکتر در هر خط است. در این مدل ها از طریق تلفن همراه (GSM) می توان ارتباطات از راه دور را برقرار کرد. همچنین هماهنگ سازی زمان و تشخیص موقعیت (GPS) توسط ماژول ارتباطی CMR فراهم می شود.

نرم افزار لوگو زیمنس به معنی کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی میباشد .
در اصل میتوان گفت با پیشرفت صنعت تابلوهای قدیمی که پر از رله و کنتاکتور و تایمر وکانتر بود جای خودرا به پی ال سی داده و نظم جدیدی را پذیرفته است. امروزه تابلوهای کنترل معمولی ( رله‌ای ) خیلی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و جای خود را به تابلوهایی شامل نرم افزار لوگو زیمنس داده اند . 
طراحی تابلو ها ی کنترلی قدیمی دارای معایب زیادی بود که میتوان به وزن بیشتری سیم کشی ها ، سیم‌کشی تابلو کار بسیار زیادی می‌طلبد نرم افزار لوگو زیمنس و سیستم را بسیار پیچیده می‌کند.در نتیجه عیب‌یابی و رفع مشکل آن بسیار پرزحمت خواهد بود .
با بوجود آمدن نرم افزار لوگو زیمنس، طراحی سیستم‌های کنترلی بطور بسیار چشمگیری پیشرفت کرده است. از مزایای به کاربردن PLC در تابلوهای کنترلی میتوان به کاهش استفاده از سیستم کنتاکتور ، رله ای ( تا ۸۰٪ (، کاهش توان مصرفی و عیب یابی آسان اشاره نمود .
از بزرگترین مزیت های نرم افزار لوگو زیمنس برنامه پذیر بودن آن است که باعث میگردد در صورت نیاز به تغییر در سیستم کنترلی ( برعکس سیستم‌های قدیمی ) تنها با نوشتن چند خط برنامه و بدون تغییر در سیم بندی این کار را انجام دهید .در نتیجه وقت و هزینه بسیار بسیار اندکی صرف انجام اینکار خواهد شد.
بنابراین میتوان گفت پی ال سی ابزاری است که با درک نسبی محیط کار از طریق سیگنالهای ورودی وپردازش سیگنالها مطابق برنامه داده شده فرمانهای لازم خروجیهای مناسب را صادر میکند. 

نرم افزار لوگو زیمنسکوچکترین پی ال سی ساخت شرکت زیمنس میباشد نرم افزار لوگو زیمنس که باکارائی بالا و وزن کم در صنایع و ماشین آلات بسته بندی پرکنها ، پله برقی و غیره کاربرد دارد . این خانواده از پی ال سی دارای صفحه نمایش بوده وتوسط کلیدهای روی آن یا به کمک کامپیوتر قابل برنامه ریزی میباشد.

مشخصات فنی :

موافقین ۰ مخالفین ۰
سیماتک ایرانیان

کامپیوتر صنعتی زیمنس

فروش کامپیوتر صنعتی Advantech

یکی از تجهیزات مورد نیاز در حوزه اتوماسیون صنعتی ، فروش کامپیوتر صنعتی advantech می باشد.شرکت های تایوانی از قبیل  Advantech یکی از تولیدکنندگان  کامپیوترهای صنعتی هستند ولی امروزه بیشتر در اتوماسیون صنعتی بیشتر از کامپیوتر های صنعتی تولید شده شرکت معروف زیمنس SIEMENS استفاده می شود و این برند به خوبی توانسته است با امکانات و کیفیت بالا جای فروش کامپیوتر صنعتی advantech را بگیرید

 

انواع کامپیوترهای صنعتی:

 1- کامپیوترهای صنعتی قابل نصب در رک (Rack mount)

کامپیوترها با ویژگی های خاص مانند طول عمر بالا، مقیاس پذیری، قابل اعتماد بودن و مدیریت هوشمند سیستم طراحی شده اند. مشتریان ما با اسـتفاده از طیف وسـیعی از محصولات شامل مادربردهای ATX/MATX/ITX و مادربردهای اسـلاتی (Half Size, Full Size) و بردهای پسیو (Backplane)، کارت های گرافیــکی و کیـس های صنعتی می توانند انتخابی مناسب و دقیق مطابق با خواسته های خود داشته باشند. ما می توانیم چندین پیشنهاد مانند مادربردهای متنوع صنعتی را همراه با کارت های گرافیکی و طیف وسیعی از کیس های Rack mount و Wall mount در سایزهای 1U تا7U ارائه دهیم.

فروش کامپیوتر صنعتی advantech

2- کامپیوترهای بدون فن صنعتی (Industrial Box PC)

تنوع در طراحی، کوچک بودن، مصرف پایین، وزن بسیار کم، بدون فن بودن این کامپیوترها باعث استفاده روز افزون این سیستم ها در پروژه های مختلف اتوماسیون می باشد که ذیلا به نمونه ای از محاسن آن ها اشاره شده است:
o    محکم و با قابلیت بالا برای کارکرد در محیط های سخت صنعتی و محیط های Outdoor
o    تحمل بالای لرزش های شدید (به طور مثال در ماشین)
o    قابلیت کارکرد در محیط هایی با درجه حرارت های پایین و بسیار بالا

3- کامپیوترهای صنعتی پانلی (Panel PC) 

این نوع از کامپیوترها مخصوص استفاده در صنعت و محیط های خشن و برای آوردن طیف وسیعی از درخواست ها طراحی شده است. ما به عنوان یکی از پیشتازان سرویس های e- Platform طیف وسیعی از کامپیوترهای پانلی را با طرح بدون فن یا فن های فوق باریک ارائه می دهیم.
نمایشگرهایی با قابلیت روشنایی بالا و صفحه نمایش با امکان لمسی بودن، این پلتفورم را تبدیل به راه حل هایی مناسب برای سیستم های مانیتورینگ، کنترل پردازش، پایانه های اطلاع رسانی و پایانه های حمل و نقل کرده است. سایز LCDهای این سیستم ها از 5.7 اینچ به بالا ساخته شده اند که از نوع های متفاوت و خدمات Touch و امکان دید در نور خورشید (Sunlight Readable) را می توانند داشته باشند. با توجه به نوع دسته بندی این سیستم ها، استفاده از رنج وسیع CPU و بدون فن و توان مصرفی پایین، قابل نصب در خودرو با استفاده های مربوطه آن و اسلات های لازم (PCI/ISA/PCIe) را می توان نام برد.

4- کامپیوتر مجتمع صنعتی (Workstation)

کامپیوترهای مجتمع، متشکل از کیس های همراه با آیتم هایی نظیر کیبورد، ماوس، مانیتور، برد پسیو مادربرد می باشند. در واقع زمانی که خریدار احتیاج به راه حلی جهت مجتمع بودن یک کامپیوتر دارد، این گزینه بهترین راه حل می باشد.
از جمله امکانات سیستم استفاده از سایزهای متفاوت LCD، لمسی بودن صفحه مانیتور، تغییر برد پسیو و مادربرد بر اساس نیاز پروژه، دید مانیتور در زیر نور خورشید، شرایط دمایی متفاوت و ... را می توان برشمرد. در خطوط تولید کارخانجات اکثر سخت افزارهای HMI با این پلتفورم ارائه می شود.

5- کامپیوترهای صنعتی حرفه ای Compact PCI / Micro TCA / Advanced TCA


ما ارائه دهنده سری کامل کامپیوترهای CPCI با کارائی بالا در تمامی ابعاد از برد CPU های به روز تا ماژول های I/Oچند منظوره می باشیم. محصولات Compact PCI مناسب برای صنایعی مانند مخابرات، نظامی، ارتباطات راه دور و اتوماسیون صنعتی و تحقیقاتی است. در این سیستم ها با توجه به استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت محصولاتCompact PCI، آن ها را با قیمت های مناسب و کارایی بالا به مشتریان خود ارائه می دهیم.
امروزه استفاده از سیستم های Compact PCI در صنایع مخابراتی به عنوان یک کامپیوتر صنعتی حرفه ای مطرح شده است. این کامپیوترها در دو نوع 6U و 3U با بردهای واسط I/O ارائه می شوند. این سیستم ها با بهره گیری از امکاناتکامپیوترهای  Compact PCI برقراری ارتباط با سخت افزارهای منطبق با این باس را با سرعت بسیار بالا فراهم می کنند.
از جمله مزایای سیستم موارد ذیل می باشد:
o   وجود I/O های متناظر با هر برد و امکان اتصال از طریق پشت کیس
o   مقاومت بسیار بالا در مقابل لرزش و شوک و امکان تهویه هوا بسیار بالا
o   امکان اسمبلینگ بسیار راحت
o   وجود کارت های DAQ منطبق با باس Compact PCI
o   وجود Bridge های متناظر با باس PCI و منطبق بر Compact PCI برای کارت های PCI

6- کامپیوترهای پرتابل صنعتی

پایانه جمع آوری اطلاعات، هندهلد (Handheld)، PDA صنعتی، و دیتا کالکتور (Data Collector) همگی نام هایکامپیوترهایی قابل حمل و کوچک با صفحات لمسی هستند که با استانداردهایی بسیار خاص به ویژه در بخش بدنه از لحاظ مقاومت در برابر ضربه، سقوط، پاشش آب تولید می شوند و قابلیت افزودن امکاناتی نظیر اسکنر بارکد یک بعدی و دو بعدی، قرائتگر RFID، شبکه بی سیم، GPS , GSM , BT , I/O port و دوربین را دارا می باشند.

7-  کامپیوترهای استاندارد پزشکی


این شرکت کامپیوترهای پزشکی کاملی را برای سیستم های مانیتورینگ پزشکی در کمترین زمان و با کمترین اشتباه ارائه می دهد. این سیستم ها در برابر سر و صدا و مواد شیمیایی بسیار مقاوم می باشند و قابلیت کار در محیط های پزشکی مانند اتاق های جراحی کنار تخت بیمار، لابراتورهای شیمیایی و دستگاه های علائم حیاتی را دارا می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیماتک ایرانیان

لیست تمامی محصولات لوگو زیمنس

پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس چیست؟


در ابتدا باید تعریف و شناختی درمورد PLC و لوگو زیمنس داشته باشیم که چه موجودیتی هستند و چه کاربردی دارند.PLC  مخفف کلمه ی لاتین Programmable Logic Controller است که به معنی کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر می باشد و بر اساس مدار منطقی (صفر و یک) طراحی شده است و دارای انواع مختلفی است.

لوگو زیمنس یک Mini PLC است که توسط شرکت زیمنس ساخته شده و از آن می توان برای کنترل فرآیندهای کوچک استفاده کرد. لوگو زیمنس به علت کوچکی، نصب راحت، سیم کشی کم و برنامه نویسی ساده  مدت ها به عنوان ماژول هوشمند منطقی برای اجرای پروژه های اتوماسیون کوچک شناخته شده است.


کاربرد های پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس:


از کاربردهای لوگو زیمنس می توان به موارد زیر اشاره کرد:


در صنعت دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد

ساخت ساختمان های هوشمند

اجرای سیستم کنترل نور و آبیاری

اجرای سیستم تهویه سرمایش و گرمایش

قابلیت استفاده در تجهیزات حمل و نقل مانند کنترل ماشین ها

قابلیت استفاده در نصب فیلتر ها

قابلیت استفاده در پمپ ها

قابلیت استفاده در پانل های خورشیدی

قابلیت استفاده در تابلو های علائم ترافیکی

کاربردهای لوگو زیمنس 

سیستم کنترل چراغ ها برای خانه ی هوشمند


سیستم کنترل چراغ ها برای خانه ی هوشمند 

سیستم کنترل چراغ ها برای خانه ی هوشمند

امکانات جدید پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس:


لوگو زیمنس شرکت زیمنس با خلاقیت خود توانست محصولی منطبق بر نیاز های روز مشتری خود تولید نماید.  لوگو زیمنس که خوش دست، زیبا و کوچک،  دارای صفحه نمایش جدید و امکان اتصال به شبکه اترنت را داراست. از دیگر ویژگی های این نسل جدید می توان به امکان ارتباط با شبکه موبایل و همچنین ماژولی جهت پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی، امکانات و توابع اتصال به شبکه، آرایش خودکار ارتباط با نمایش در تصویر شبکه، توانایی باز کردن سه برنامه در یک زمان و استفاده از  قابلیت کشیدن و رها کردن برای انتقال راحت سیگنال از یک برنامه به دیگری اشاره نمود که در میان مینی PLC ها لوگو زیمنس یک نوآوری محسوب می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰
سیماتک ایرانیان